Redirecționează 2%

Redirecționând 2% investești în schimbarea pe care ți-o dorești în comunitate.

Formularul 230

Completează formularul 230 pentru redirecționarea a 2% din impozitul pe venitul din salariu.

Formularul 200

Completează formularul 200 pentru redirecționarea a 2% din impozitul pe alte venituri decât cele salariale.

Ce este 2%?

Prevederea 2% reprezintă un mecanism la îndemâna oricărei organizații de a-și crește bugetul anual pentru a putea susține și dezvolta proiectele în derulare sau pentru a implementa noi proiecte.

Prin completarea formularelor emise de Administrația Financiară 230 (pentru venituri din salarii) sau 200 (pentru venituri din profesii libere și alte venituri), contribuabilul poate decide să susțină o organizație nonprofit cu 2% din impozitul pe venit plătit către stat în anul precedent.

De ce merită să investesc resurse într-o campanie de 2%?

Dincolo de fondurile importante de care organizația ta poate beneficia, prevederea 2% poate aduce multe alte avantaje:

este o ocazie de a promova organizația și de a crește credibilitatea ei în comunitate

– deschide noi uși către companii care pot deveni ulterior sponsori

– cei care redirecționează 2% pentru organizație pot deveni donatori recurenți și ambasadori ai organizației în comunitate

– poate ajuta organizația în campaniile de atragere a voluntarilor

 

Câteva sugestii care te pot ajuta în campania 2%

Pregătește din timp campania 2%. Începe planificarea din luna septembrie a anului precedent. Din ce în ce mai multe organizații încep campania la începutul anului.

 

Începe  mai  întâi prin a-i implica pe cei mai apropiați: colegi, voluntari, prietenii lor și prietenii prietenilor lor.

 

Orice apariție în media în perioada februarie-mai te poate ajuta să crești notorietatea organizației în comunitate și poate fi un sprijin pentru campania de 2%.

 

Nu te aștepta ca formularele să vină la tine. Ieși din birou: contactează companii, împrietenește-te cu reprezentanții de la resurse umane și contabilitate, încearcă să obții posibilitatea de a face prezentări angajaților, mergi la târguri organizate de companii pentru 2%.

 

Fă-ți o echipa solidă de voluntari și obține autorizații să fii prezent cu standuri în galeriile comerciale, în clădirile de birouri sau în alte locuri publice.

 

Încearcă să găsești soluții creative de a implica oamenii: de exemplu, poți organiza concursuri între voluntari, colegii din organizație sau le poți propune companiilor să organizeze concursuri pentru angajații lor cu premii pentru aceia care conving cele mai multe persoane să redirecționeze 2% pentru organizație.

 

Care este oportunitatea?

Doar 24,9% dintre cei care pot să redirecționeze 2% au făcut-o în 2013. Numărul organizațiilor nonprofit care au beneficiat de prevederea 2% este în creștere față de anul trecut de la 26.135 la 27.409.

 

Potențialul este foarte mare! Trebuie doar să găsești soluția cea mai bună de a ajunge la acești oameni și a le spune despre schimbarea în bine pe care organizația ta o aduce în comunitate.

 

Mai multe date, statistici și informații găsești în secțiunea RESURSE 2%.

Ai întrebări? Contactează-ne!

Articole Recente

Modificări la formularul 230 pentru 2%
La începutul acestui an ANAF trece printr-un proces de restructurare și rebranduire. Drep urmare...
Proiectul “2% pentru schimbare” susține în 2014 cauze sociale din arii diverse
Anul acesta am decis să lărgim plaja organizațiilor pe care le susținem...
Standuri AITA, ATCA și Help Mălin în Auchan Titan
In perioada 15-23 aprilie, AITA, ATCA și Help Mălin vor avea un stand pentru 2% în galeriile...

Partenerii noștri

Urmărește-ne pe rețelele sociale!